דף מעריצים או דף אוהדים בפייסבוק (FAN PAGE) הוא פרופיל של העסק שלנו ברשת החברתית אנו יכולים למצוא בו אינפורנציה על העסק , פירוט על המוצרים וקידום מכירות.
מטרות הבנייה של פרופיל עסקי שכשה הן:
• הכרת העסק- מיתוג
• הגדלת מכירות
• שירות לקוחות.
בניית דף שכזב מתחילה מהפרופיל האישי של בעל העסק, בפרופיל עצמו ישנה לשונית פרסומות ודפים (ads and pages) וכאשר נלחץ עליה נגיע למסך שבו ניתן לבנות את דף המעריצים (יש לאשר בעלות על העסק בדף עצמו).
נוסיף פירוט ומידע על העסק והמוצרים אשר הוא מוכר, נוסיף תמונות וסרטים ואפילו נחבר ליוטיוב וטוויטר (במידה וקיימים ערוצים שכאלו).
השלב הבא הינו להציע לכל אותם חברים ומכרים שלנו להצטרף לדף המעריצים (שנקרא גם דף אוהדים), בהמשך נוכל להתחיל להשתמש באפליקציות שונות (חלקן מצריכות ידע טכנולוגי בסיסי) אשר יעשירו את דף המעריצים שלנו, נוכל גם ליצור לשונית "צור קשר" .
חשוב להקפיד ליצור את הקישור הנכון לאתר האינטרנט שלנו על ידי קישורים מפייסבוק לאתר אן על ידי שימוש באפליקציית "פייסבוק קונקט"
זהו סיימנו את השלב הבסיסישל יצירת נוכחות באינטרנט ומכאן ניתן להתקדם לכיוון של של פרסום או שימוש בשילוב של דיוור אלקטרוני
ופייסבוק.
עוד על שימוש יעיל פשוט וזול ...
פנו אליי.
info@maxi-site.com
מרצה לשיווק באינטרנט במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטה הפתוחה
שותף במקסי סייט- ניהול עסקי באינטרנט.